Garantija
1. Garantijas noteikumi
1.1. Pārdodamajām precēm ko piedāvā BARO.LV ir ražotāja garantija, kas tiek nodrošināta atbilstoši LR likumdošanai, ja prece tiek lietota saskaņā ar lietošanas instrukciju un atbilstoši ražotāja paredzētajiem mērķiem.
1.2. Uz precēm, ko Pārdevējs pārdod Pircējam, attiecas visi šo preču ražotāju noteiktie garantijas nosacījumi un garantijas termiņi, kā definēts konkrētās preces tehniskajā dokumentācijā, ja tāda ir pievienota. Garantijas termiņš tiek rēķināts no momenta, kad attiecīgā prece tiek pārdota Pircējam.
1.3. Garantijas laikā, remonta nepieciešamības gadījumā, preci Pircējas nodod Pārdevējam, Pārdevēja norādītajā vietā, nosūtot atpakaļ tās izmantojot Kurjera pakalpojumus, pa pastu vai klātienē. Preces ir jāatgriežas Pārdevēja adresē, par preču atgriezšanu var informēt rakstot uz e-pastu: info@baro.lv ar tā priekšmetā norādot: preces defektu, bojājuma pazīmes, papildus uzrādot pirkuma apliecinošu dokumentu - čeku un aizpildītu garantijas pieteikuma veidlapu.
1.4. Iesniedzot sūdzību, Pircējam ir jānorāda viens no veidiem, kādā Pircējs vēlas, lai pretenzija tiktu atrisināta:
1.4.1. Pārdevējam bez atlīdzības saprātīgā termiņā novēršot Preces neatbilstību - trūkumus, ja trūkumus iespējams novērst atbilstoši garantijas noteikumiem
1.4.2. attiecīgi samazināt pirkuma cenu, ņemot vērā Preces nolietojumu vai labumu, ko Pircējs guvis, lietojot Preci, un par ko Pārdevējs un Pircējs ir vienojušies;
1.4.3. bez atlīdzības saprātīgā termiņā aizstāt Preci ar analoģisku atbilstošas kvalitātes Preci, izņemot gadījumus, ja trūkumi ir nelieli/maznozīmīgi vai tie radās Pircēja vainas dēļ;
1.4.4. atcelt Līgumu un atmaksāt Pircējam par Preci samaksāto naudas summu, izņemot gadījumu, ja Preces neatbilstība ir maznozīmīga un nevar būtiski ietekmēt Pircēja iespējas preci izmantot. Preces neatbilstība uzskatāma par maznozīmīgu, ja tā būtiski nepazemina Preces pamatfunkciju izpildes kvalitāti vai lietošanas īpašības un to var novērst, neradot vizuāli konstatējamas izmaiņas Preces ārējā izskatā.
1.4.1. Pārdevējam bez atlīdzības saprātīgā termiņā novēršot Preces neatbilstību - trūkumus, ja trūkumus iespējams novērst atbilstoši garantijas noteikumiem
1.4.2. attiecīgi samazināt pirkuma cenu, ņemot vērā Preces nolietojumu vai labumu, ko Pircējs guvis, lietojot Preci, un par ko Pārdevējs un Pircējs ir vienojušies;
1.4.3. bez atlīdzības saprātīgā termiņā aizstāt Preci ar analoģisku atbilstošas kvalitātes Preci, izņemot gadījumus, ja trūkumi ir nelieli/maznozīmīgi vai tie radās Pircēja vainas dēļ;
1.4.4. atcelt Līgumu un atmaksāt Pircējam par Preci samaksāto naudas summu, izņemot gadījumu, ja Preces neatbilstība ir maznozīmīga un nevar būtiski ietekmēt Pircēja iespējas preci izmantot. Preces neatbilstība uzskatāma par maznozīmīgu, ja tā būtiski nepazemina Preces pamatfunkciju izpildes kvalitāti vai lietošanas īpašības un to var novērst, neradot vizuāli konstatējamas izmaiņas Preces ārējā izskatā.
1.5. Garantija sedz tikai un vienīgi nekvalitatīvo daļu un nesedz ar to nomaiņu saistītos servisa darbus, kā arī nesedz transporta u.c izmaksas
1.6. Ja preces nav iespējams salabot un tās ir jāmaina, Pircēja pienākums ir tās nogādāt Pārdevējam oriģinālajā iepakojumā un oriģinālajā komplektācijā, izņemot tos gadījumus, ja to nepieprasa atbilstošās preces ražotāja garantijas noteikumi.
1.7. Ja garantijas izskatīšanas laikā tiek noskaidrots, ka preces, kuras tika nosūtītas garantijas remontam uz ārzemēm, atbilst ražotāja specifikācijām, standartiem, kā arī tehniskajiem nosacījumiem, kas norādīti preču tehniskajā dokumentācijā, un pilnīgi darbojas vai arī prece tika sabojāta (patvaļīgi remontējot/uzstādot, patvaļīgi izmainot komplektāciju u.tml.), šīm precēm garantijas remonts netiek veikts, preču transportēšanas un citus ar to saistītos Pārdevēja izdevumus sedz Pircējs
1.8. Garantija ir spēkā tikai BARO.LV iegādātajām precēm
1.8.1. Izmaksas par normālu uzturēšanu, profilaktisku apkopi vai nomaiņu detaļām, kas nav nepilnīgas, sedz pircējs.
1.8.2. Garantijā neietilpst preces transportēšana - nogādāšana veikalā un piegāde pēc remonta. Garantijas remonti tiek veikti tikai atbilstošos servisos
1.9. Garantija nav spēkā:
1.9.1. Ja bojājums radies nepareizas ekspluatācijas, pārtaisīšanas, modifikācijas, sliktas uzturēšanas, nepietiekamas uzturēšanas vai paviršas aprūpes rezultātā.
1.9.2. Ja bojājums radies lietošanas instrukcijā doto norādījumu neievērošanas dēļ.
1.9.3. Ja precei veikts remonts pašrocīgi, vai arī jebkurā citā servisā, kas nav sertificēts serviss.
1.9.4. Ja preces ir tikušas izmantotas komerciālos nolūkos (piemēram, iznomātas, taksim, operatīvajam transportam, sporta pasākumiem).
1.9.5. Ja pircējs nespēj uzrādīt pirkuma apliecinošu dokumentu - čeku un pareizi aizpildītu garantijas talonu.
1.9.6. Garantija neietver normālu nolietojumu, skrambas un mehāniskos defektus, kas neietekmē preces pilnvērtīgu darbību.
1.10. Visi noteikumiem un punktiem, kas nav atrunāti šajos Garantijas noteikumos piemēro Pirkšanas un Pārdošanas noteikumus.
1.11. Par garantijas apkopes jautājumiem Pircējs var interesēties arī pa tālruni +371 20003600 vai uzdodot jautājumus, rakstot uz e-pastu: info@baro.lv
2. Preču atgriezšana, garantija neatbilstošas preces gadījumā un Pircēja tiesības
2.1. Pārdoto preču trūkumi tiek novērsti, kā arī neatbilstošas Preces tiek aizstātas vai atgrieztas, pamatojoties uz šajos Noteikumos nostiprināto kārtību un ņemot vērā piemērojamo Latvijas Republikas tiesību aktu prasības.
2.2. Pircējs, kurš vēlas iesniegt sūdzību par nekvalitatīvu vai nepilnīgas komplektācijas Preci, to var izdarīt pa e-pastu: dzekubode@gmail.com. Atgriežot iespējami neatbilstošo Preci, ievērojot to, ka nopirktās preces var atgriezt klienta norādītājā adresē: Skaistkalnes ielā 1a, Rīga, LV-1004, preču atgriezšanai aizpildot formu savā veikala profilā "preču atgriezšana" norādot visu nepieciešamo informāciju.
2.3. Iesniedzot sūdzību, Pircējam ir jānorāda šāda precīza informācija:
2.3.1. Preces pasūtījuma un rēķina numurs. Ja ir iespējams, Pircējs pievieno rēķinu, lai Pārdevējs varētu pēc iespējas ātrāk izskatīt Pircēja sūdzību;
2.3.2. jānorāda Preces defekts, bojājuma pazīmes vai trūkstošā daļa;
2.3.3. jāiesniedz citi pierādījumi, piemēram, Preces fotogrāfija, nekvalitatīvās vietas fotogrāfija (ja tas ir mehānisks bojājums un to ir iespējams nofotografēt), Preces iepakojuma fotogrāfija u. c.
2.4. Iesniedzot sūdzību, Pircējs var izvēlēties tikai vienu no tiesiskās aizsardzības līdzekļiem, kādā Pircējs vēlas, lai pretenzija tiktu atrisināta:
2.4.1 Pārdevējam bez atlīdzības saprātīgā termiņā novēršot Preces neatbilstību - trūkumus, ja trūkumus iespējams novērst atbilstoši garantijas noteikumiem;
2.4.2 attiecīgi samazināt pirkuma cenu, ņemot vērā Preces nolietojumu vai labumu, ko Pircējs guvis, lietojot Preci, un par ko Pārdevējs un Pircējs ir vienojušies;
2.4.3 bez atlīdzības saprātīgā termiņā aizstāt Preci ar analoģisku atbilstošas kvalitātes Preci, izņemot gadījumus, ja trūkumi ir nelieli/maznozīmīgi vai tie radās Pircēja vainas dēļ;
2.4.4 atcelt Līgumu un atmaksāt Pircējam par Preci samaksāto naudas summu, izņemot gadījumu, ja Preces neatbilstība ir maznozīmīga un nevar būtiski ietekmēt Pircēja iespējas preci izmantot. Preces neatbilstība uzskatāma par maznozīmīgu, ja tā būtiski nepazemina Preces pamatfunkciju izpildes kvalitāti vai lietošanas īpašības un to var novērst, neradot vizuāli konstatējamas izmaiņas Preces ārējā izskatā. Pircējam, kas atgriež Preces kvalitatīvā un pieņemamā kondīcijā, Pārdevējs atgriež tikai naudu, kas samaksāta par Preci, neskaitot Preces piegādes izmaksas (nav piemērojams, ja Pircējs Preces atdod sakarā ar Līguma pārtraukšanu). Pēc preču saņemšanas un to kvalitātes/kondīcijas novērtēšanas Pārdevējs atgriež naudu par Precēm ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc tam, kad Preces tiek nodotas Pārdevējam.
2.5. Pircējs var samainīt Preces tikai tad, ja Prece nav tikusi izmantota, tā nav sabojāta, ir saglabātas Preces patēriņa īpašības, tai skaita arī saglabāts Preces komerciālais izskats (nesabojātas etiķetes, aizsargplēves, utt.,), un Pircējam ir Preces pirkumu apliecinošs dokuments.
2.6. Visas atgrieztās Preces, papildus noteikumiem, kas minēti 2.5. punktā, jāatgriež tā, lai būtu saglabājušās autentiskās etiķetes, aizsardzības iepakojums kā arī saglabājot un saturot tos pašus aksesuārus brīdī, kad Prece tika pārdota. Atpakaļ nosūtītajām/nodotajām Precēm jābūt atbilstošajā un oriģinālajā iepakojumā, kas ir labā pārdošanas stāvoklī (ar instrukcijā un garantijām, ja piegādātas ar Preci), ar tādu pašu sastāvu un svaru, kādā šo Preci ieguvis Pircējs
2.7. Atgriežamās Preces Pircējs nodod Pārdevējam, Pārdevēja norādītajā vietā, nosūtot atpakaļ tās izmantojot Kurjera pakalpojumus, pa pastu vai klātienē. Preces ir jāatgriež Pārdēja norādītajā adresē, kuru var noskaidrot šā Līguma 2.2. punkta kārtībā - rakstiskā veidā e-pasta priekšmetā norādot: preču apmaiņa/atgriešana uz e-pastu: info@baro.lv . Pircējam piegādājot smagās Preces (lai novērtētu, modificētu, mainītu, labotu vai atgrieztu preču kvalitātes dēļ) un ne tikai tās, Pārdevējs patur tiesības sazināties ar Pircēju telefoniski, lai informētu par Preču piegādes adresi.
2.8. Atgriežot Preces pa pastu vai ar kurjeru, Pircējam ir jānorāda sūtītāja adrese un Preces jāiesaiņo pareizi, lai sūtījuma laikā Prece netiktu bojāta. Pārdevējs neatmaksā naudu par Precēm, kas tika sabojātas nosūtīšanas brīdī. Pārdevējs nav atbildīgs par sūtījumiem, kas tika piegādāti nepareizi, uz nepareizi norādītu adresi, vai, ja Preces sūtījums tiek nozaudēts vai sabojāts pārvadāšanas laikā;
2.9. Izskatot sūdzību, atbilde tiek sniegta 14 (četrpadsmit) dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas. Ja objektīvu iemeslu dēļ minētajā termiņā nav iespējams sniegt atbildi uz Pircēja sūdzību, Pārdevējs nekavējoties rakstveidā informē par to Pircēju, norādot saprātīgu termiņu, kurā atbilde tiks sniegta, kā arī pamato šāda pagarinājuma nepieciešamību.
2.10. Par garantijas apkopes jautājumiem Pircējs var interesēties arī pa tālruni +371 20003600 vai uzdodot jautājumus, rakstot uz e-pastu: info@baro.lv .
2.11. Iespējami neatbilstošas kvalitātes Preces vispirms tiek nogādātas Preču piegādātājam, piegādātāja garantijas apkalpošanas vietā. Tikai konstatējot, ka Prece ir neatbilstošas kvalitātes Prece, Pircēja lūgums par neatbilstošas kvalitātes Precēm var tikt izpildīts.
2.12. Garantijas apkalpošanas ilgums ir no 15 līdz 30 (piecpadsmit līdz trīsdesmit) kalendārajām dienām. Izņēmuma gadījumos, ja Preces tiek sūtītas uz garantijas apkalpošanas centriem citā ES valstī, preces garantijas apkalpošanas process var ilgt no 15 līdz 90 (piecpadsmit līdz deviņdesmit) kalendārajām dienām, atkarībā no preces rakstura. Uzsveram, ka visos gadījumos garantijas apkalpošanas procesu cenšamies īstenot pēc iespējas īsākā laika periodā.
2.13. Iekārtās, kas tiek nogādātas garantijas apkalpošanai, nedrīkst atrasties Pircēja personas dati un SIM kartes. Pārdevējs neatbild un nesedz izdevumus par informāciju, kas atrodas garantijas apkalpošanai iesniegtajās iekārtās, šādas informācijas atgūšanu un atjaunošanu.
2.14. Nepaņemtās, garantijas apkalpošanai nodotās Preces tiek uzglabātas 3 (trīs) mēnešus. Šo termiņu sāk skaitīt no pirmā paziņojuma Pircējam, izmantojot tā norādīto kontaktinformāciju (tālruni, e-pasta adresi u. tml.), par to, ka Pircējs var saņemt Preci, kas atgriezās no garantijas apkalpošanas centra. Ja Pircējs nesaņem Preces norādītajā termiņā, Pārdevējam ir tiesības Preces vairs neuzglabāt, Prece var tikt utilizēta. Šādā gadījumā Pārdevējs nav atbildīgs par nesaņemtajā Precē palikušo Pircēja informāciju un citiem Pircēja zaudējumiem, kas radās saistībā ar šādu Preces iznīcināšanu.
2.15. Ja Pircējs (patērētājs) konstatē neatbilstošas kvalitātes Preci un vēlas to atgriezt, Pārdevējs apņemas nodrošināt Pircējam Preces atgriešanu, atlīdzinot Pircējam (patērētājam) Preces atgriešanas izdevumus. Ja Pircējs izvēlas Preces atgriešanas veidu, kas atšķiras no Pārdevēja piedāvātā atgriešanas veida, kā rezultātā rodas neproporcionāli un lielāki izdevumi, Pārdevējam nav pienākums segt šādus Preču atgriešanas izdevumus.
2.16. Pārdevējs noraida Pircēja pretenzijas par nekvalitatīvo Preci gadījumā, ja šīs pretenzijas ir izteiktas produkta garantijas perioda beigās (neskaitot gadījumus, kad Pircējs var pierādīt, ka defekts radies pirms Prece nonākusi pie Pircēja, preču pārvadāšanas procesā, vai no citiem iemesliem kas izriet no Pārdevēja atbildības), un, ja Preces tīši vai nolaidības dēļ tika bojātas pēc to nodošanas Pircējam, vai arī, ja Preces tiek bojātas preču lietošanas rezultātā, nelietošanas rezultātā, vai netiek ievēroti Preces uzglabāšanas noteikumi, kā arī tad, ja Preces, izmantotas neatbilstoši citiem garantijā minētajiem noteikumiem.
2.17. Ja Pircējam nav piegādātas Preces, Pircējam nekavējoties, bet ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienu laikā, jāinformē Pārdevējs par šo notikumu uz e-pastu:
info@baro.lv vai zvanot uz interneta veikalu pa tālruni +371 20003600.
2.19. Pārdevējs informē, ka konstatējot atpakaļ atdotās Preces vērtības zudumu Pārdevējs patur tiesības vērsties tiesā ar prasības pieteikumu pret Pircēju par Pārdevējam radīto zaudējumu segšanu, kas radusies Pircēja rīcības rezultātā.