Interneta veikala pirkšanas un pārdošanas noteikumi
 
1.Vispārīgie noteikumi
1.2.      Šajos noteikumos lietotie termini ir saprotami sekojoši:
1.2.1.   Noteikumi–pirkšanas un preču pārdošanas noteikumi interneta veikalā nosaka  Pircēja un Pārdevēja tiesību un pienākumu kārtību attiecībā uz pasūtījumiem, maksājumiem, piegādēm,preču atgriezšanu un citiem noteikumiem, kas saistīti ar preču iegādi www.baro.lv interneta veikalā.
1.2.2.   Interneta veikals-Pārdevēja vadīts www.baro.lv interneta veikals 
1.2.3.   Šie Noteikumi tiek piemēroti, slēdzot jebkādus līgumus starp Pārdevēju un Pircēju par Preču pārdošanu (“Līgums”). Pirms jebkādas Preču pasūtīšanas interneta veikalā lūdzam rūpīgi izlasīt šos Noteikumus un pārliecināties, ka tos pareizi sapratāt. Lūdzam pievērst uzmanību, ka pirms pasūtījuma pabeigšanas, Pircējam ir pienākums piekrist šiem Noteikumiem un Privātuma politikai, bet atsakoties to darīt, pasūtījuma pabeigšana un Preces pasūtīšana nav iespējama.
1.2.4.   Līgums–Pirkšanas un pārdošanas noteikumi starp Pircēju un Pārdevēju, kas satur šos Noteikumus. Līgums par Preču pārdošanu tiek nodots Pircējam no Pārdevēja izmantojot interneta veikala www.baro.lv  starpniecību.
1.2.5.   Puses ir Līgumslēdzēja puses, t.i., Pircējs un Pārdevējs.
1.2.6.   Pārdevējs-SIA "ELAT GROUP”, reģistrācijas Nr. 40203304917, PVN  maksātāja numurs: LV40203304917, juridiskā adrese: Daugavas iela 8a, Nīcgale, Augšdaugavas nov., LV-5463, Latvija.
1.2.7.   Pircējs - fiziska persona, kas sasniegusi pilngadību, ja nav uz tiesiska pamata attiecināti ierobežojumi; nepilngadīgais vecumā no četrpadsmit līdz astoņpadsmit gadiem, kam ir vecāku vai aizbildņu piekrišana, izņemot gadījumus, kad viņam ir tiesības brīvi rīkoties ar saviem ienākumiem, kā arī tad, kad šī persona ir emancipēta; juridiska persona; attiecīgi pilnvaroti pārstāvji no visām iepriekšminētajām personām.
1.2.8.   Profils-klienta reģistrēšanās www.baro.lv  rezultātā izveidotā  personiskā informācija un pasūtījumu vēstures profils, lai klients var veikt preču pasūtījumus interneta veikalā.
1.2.9.   Privātuma politika - Pārdevēja interneta veikalā publiski pieejamais dokuments, kurā Datu subjektiem (fiziskām identificējamām personām) tiek sniegta informācija par viņu personas datu apstrādi, izmantojot interneta veikalu.
1.2.10. Lietotājs-fiziska persona vai juridiska persona
1.2.11. Prece–jebkura lieta, ko piedāvā vai pārdod Pārdevējs interneta veikalā Pircējam.
1.2.12. Kurjers–Pārdevēja nolīgts Preču piegādātājs, kas piegādā Preci uz Pircēja noradīto vietu.
1.3.     Pircējs apstiprina Līguma Noteikumus un izvēlas paziņojumu "Esmu izlasījis un piekrītu interneta veikala noteikumiem un nosacījumiem". Tādējādi apstiprinātie Noteikumi ir juridiski saistoši abām Pusēm.
1.4.     Pircējs reģistrējoties www.baro.lv apstiprina Noteikumus reģistrācijas procesa laikā, kā arī katru reizi pasūtot Preces.
1.5.    Šajā interneta veikalā Pircēji var iegādāties Preces, kā noteikts Noteikumu 1.2.7. Punktā. Persona, kas apstiprina Noteikumus, apstiprina, ka tai ir tiesības iegādāties Preces šajā interneta veikalā.
1.6.    Pārdevēja lietošanas Noteikumi var tikt grozīti, mainīti vai papildināti vienpusēji no Pārdevēja puses ievērojot attiecīgo likumu prasības. Katru reizi, kad Pircējs pasūta Preci, tas tiek lūgts pārskatīt un apstiprināt Noteikumus tā, lai Pircējs būtu vienmēr iepazinies ar aktuālo Preču Pirkšanas un pārdošanas noteikumu versiju pasūtīšanas laikā. Informācija par Noteikumu atjauninājumiem ir pieejama interneta veikala tīmekļa vietnē.
1.7.     Šie Noteikumi un jebkādi Līgumi starp Pārdevēju un Pircēju tiek sastādīti un slēgti tikai valsts valodā.
1.8.     Vairāk informācijas par Pārdevēju sniegts sadaļā "Par mums"
1.9.     Pārdevēja kontaktinformācija sniegta sadaļā "Kontakti"
 
2. Informācija par Pārdevēju
2.1.    Pārdevējs-SIA "ELAT GROUP”, reģistrācijas Nr. 40203304917, PVN  maksātāja numurs: LV40203304917, juridiskā adrese: Daugavas iela 8a, Nīcgale, Augšdaugavas nov., LV-5463, Latvija. 
2.2.     Faktiskā adrese: Skaistkalnes iela 1a, Rīga, LV-1004, Latvija
 
3. Preces
3.1.    Interneta veikalā sniegtajiem Preču attēliem ir ilustratīvs raksturs. Neskatoties uz to, ka Pārdevējs dara visu iespējamo, lai Preču krāsas tiktu atspoguļotas pēc iespējas precīzāk, Pārdevējs nevar garantēt, ka Pircēja ierīces ekrāns precīzi atspoguļos Preču krāsas. Pircējs saprot, ka Preces var nebūtiski atšķirties no to attēliem.
3.2.    Preču iepakojums var atšķirties no tā, kas ir parādīts interneta veikalā sniegtajos attēlos, dažas preces tiek pārdotas bez iepakojuma, ko nenodrošina ražotājs.
3.3.    Ja vien nav norādīts citādi, visas Preces, kas ir piedāvātas interneta veikalā, ir pieejamas noliktavā vai pie preču piegādātāja. Gadījumā, ja pasūtīto Preci pārdot nav iespējams Noteikumu 5.9. un 7.7.punktos norādīto apstākļu dēļ, Pircējs tiek informēts par to e-pasta veidā vai ar citu saziņas līdzekļu (pa telefonu vai ar SMS) palīdzību un šādas Preces pasūtījums tiek atcelts.
3.4.    Pārdevējam ir tiesības noteikt minimālo un / vai maksimālo pasūtījuma daudzumu konkrētai precei vienā pasūtījumā.
 
4. Personas datu apstrāde un aizsardzība
4.1.    Pārdevējs apstrādā Pircēja personas datus saskaņā ar Privātuma politiku. Ņemot vērā to, ka Privātuma politikā ir norādīti svarīgi Noteikumu nosacījumi.
ka visi Privātuma politikas noteikumi tam ir saprotami un pieņemami.
4.2.   Pircējs apliecina ka ir iepazinies un  pārzina Privātuma politiku iegādājoties preci, reģistrējoties interneta veikalā atzīmējot ķeksīti pie apgalvojuma "Esmu izlasījis un piekrītu noteikumiem”. Visas Pircējiem (fiziskai personai) esošās tiesības kā datu subjektiem tiek īstenotas saskaņā ar procedūru, kas aprakstīta "Privātuma politikā".
 
5. Preču pasūtīšana un līguma slēgšana
5.1.    Pircējs var iegādāties Preces interneta veikalā.
5.1.1. Fiziskās personas, kas izsaka vēlēšanos iegādāties, iegādājas vai varētu iegādāties vai izmantot preci, kas nav saistīts ar tā saimniecisko vai profesionālo darbību
5.1.2. Juridiskās personas
5.2.   Pircējs, piekrītot šiem Noteikumiem, apstiprina, ka tam ir tiesības pirkt Preces šajā interneta veikalā.
5.3.  Pārdevēja izveidotā pasūtīšanas kārtība interneta veikalā dod Pircējam iespēju pārbaudīt un labot izveidotā pasūtījuma kļūdas (interneta-veikala sadaļā - Grozs), pirms Pārdevējam tiek nosūtīts preču galīgais pasūtījums.
5.4.   Pircējs var iegādāties vairākas preču vienībās katrā iepirkšanās reizē.
5.5.  Pārdevējam ir arī tiesības pēc saviem ieskatiem noteikt pasūtīto Preču groza minimālo lielumu, tas ir, minimālo summu, pēc kuras tiek izpildīts Klienta pasūtījums. Šajā gadījumā minimālais pasūtījuma apjoms ir norādīts interneta-veikalā.
5.6.  Tiek uzskatīts, ka Līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek noslēgts no brīža, kad Pircējs, interneta veikalā izveido un apstiprina tirdzniecības kārtību (Grozs), sniedzot informāciju, kas nepieciešama pasūtījuma formā, apstiprinājis piekrišanu Noteikumiem un izvēlējies maksājuma metodi un apstiprinājis pasūtijumu nospiežot pogu”Apstiprināt pasūtijumu”. Neapmaksājot Pasūtījumu, līgums tiek uzskatīts par nenoslēgtu. Pārdevējam ir tiesības sazināties ar Pircēju, izmantojot pasūtījumā norādīto tālruņa numuru vai e-pasta adresi, pamatojoties uz noslēgto līgumu vai risinot radušās neskaidrības saistībā ar līguma pildīšanu.
5.7.   Katrs Līgums starp Pircēju un Pārdevēju tiek saglabāts interneta veikala datu bāzē. Līgumus var apskatīt interneta veikalā Jūsu (Pircēja) Kontā pie savas pirkumu vēstures.
5.8.  Pēc pasūtījuma apstiprinājuma klienta tiek nosūtīts e-pasts, kas apstiprina pasūtījuma saņemšanu. Pircējam pasūtījuma atcelšana pēc tā apstiprināšanas e-pastā vairs nav iespējama.
5.9.   Pēc pasūtījuma sagatavošanas, Pārdevējs apliecina tā izpildi, infomējot Pircēju uz Pircēja norādīto e-pasta adresi vai tālruņa numuru norādot, ka Preces, kas nosūtītas Pircējam vai sagatavots saņemšanai veikalā (ja Pārdevējs ir atļāvis šādu piegādes veidu izvēlēties Pircējam pasūtījuma veikšanas laikā).
5.10.  Ja Pārdevējs, pēc iespējas un Preču pieejamības, nevar piegādāt Pircējam pasūtītās Preces, ciktāl tas ir iespējams, Pārdevējs apņemas piedāvāt līdzīgu Preci pēc tās parametriem, vai arī informē, ka pasūtījumu nevarēs izpildīt. Ja Pircējs atsakās pieņemt viņam piedāvāto analogo Preci vai citu pēc tuvākās līdzības piedāvāto  līdzīgo produktu, un vēljoprojām pēc Pircēja informēšanas pasūtījums nevar tikt izpildīts Pārdevējs informē Pircēju, ka pasūtījumu nevar izpildīt un Pārdevējs apņemas atgriezt Pircējam samaksāto naudu par Preci termiņā, ne vēlāk, kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā, ja Pircējs ir veicis priekšapmaksu par pasūtījumu.
  
6. Tiesības grozīt noteikumus
6.1.   Pārdevējs patur tiesības grozīt šos Noteikumus, tajā skaitā, bet ne tikai, saistībā ar:
6.1.1. apmaksas noteikumu grozījumiem;
6.1.2. piemērojamo tiesību aktu grozījumiem.
6.2.  Katru reizi, pasūtot Preces, Līguma starp Pārdevēju un Pircēju slēgšanas nolūkā, būs spēkā tā Noteikumu redakcija, kas būs spēkā uz Līguma slēgšanas dienu.
 
7. Preču cenas un samaksa
7.1.   Preču cenas būs tādas, kādas ir norādītas interneta veikalā. Pārdevējs dara visu saprātīgi iespējamo, lai nodrošinātu, ka Preču cenas brīdī, kad Pircējs iesniedz pasūtījumu, ir pareizas. Ja Pārdevējs pamana, ka Preču cenās ir neprecizitātes, tiek piemērots šo Noteikumu 7.7. punkts.
7.2.   Pārdevējs patur tiesības jebkurā laikā bez iepriekšēja brīdinājuma mainīt Preču cenas un atlaides, kā arī Preču piegādes izmaksas.
7.3.   Veicot preču pasūtīšanu Pircējs var samaksāt par Precēm vienā no sekojošajiem samaksas veidiem:
7.3.1.  izmantojot interneta banku;
7.3.2.  apmaksājot priekšapmaksas rēķinu (ja maksājuma metode ir atļauta preču pasūtīšanas laikā), saņemot rēķinu uz Pircēja norādīto e-pastu pēc pasūtijuma apstiprinājuma.
7.3.3.  skaidrā naudā vai maksājot ar karti pie preču saņemšanas (ja maksājuma metode ir atļauta preču pasūtīšanas laikā).
7.4.    Preču cenas var mainīties, taču šādām izmaiņām nebūs ietekmes uz jau noslēgtajiem Līgumiem.
7.5.    Preču cenas tiek norādītas, ieskaitot PVN (tur, kur tas tiek piemērots) tādā apmērā, kāds tiek piemērots konkrētajā laikā Latvijas Republikā. Gadījumā, ja PVN likme mainītos laika periodā no pasūtījuma dienas līdz piegādes dienai, cena var mainīties, ņemot vērā PVN apmēra izmaiņas, izņemot gadījumus, ja Pircējs par Precēm pilnībā norēķinājās pirms PVN likmes grozījumu spēkā stāšanās. Pārdevējs par šādām cenas izmaiņām rakstiski informē Pircēju un nodrošina iespēju Pircējam iegādāties Preci par cenu, kas ir koriģēta, ņemot vērā grozīto PVN likmi vai atsaukt pasūtījumu. Pasūtījums netiek pildīts tik ilgi, kamēr netiek saņemta Pircēja atbilde. Gadījumā, ja ar Pircēju neizdodas sazināties, izmantojot tā norādītos kontaktus, tiek pieņemts, ka pasūtījums ir atsaukts un Pircējs par to tiek informēts rakstiski.
7.6.   Preču cenas neietver pasūtījuma sagatavošanas, piegādes un preču uznešanas izdevumus. Piegādes izdevumu izcenojums, kas ir norādīts interneta veikalā, var mainīties. Aktuālie piegādes izcenojumi ir sniegti sadaļā “Preču piegāde un saņemšana“.
7.7.   Ņemot vērā to, ka Pārdevēja interneta veikalā tiek piedāvāts ļoti plašs Preču sortiments, neskatoties uz visiem Pārdevēja saprātīgiem centieniem, nevar izslēgt gadījumu, ka Preces cena var būt norādīta nepareizi no Pārdevēja neatkarīgas tehniskās kļūdas dēļ, skaidri redzamas kļūdas (defekta) vai dēļ citiem iemesliem ārpus Pārdevēja kontroles. Pārdevējs konstatē, ka Preču cena, informācija ir norādīta nepareizi, Pārdevējs par to informē Pircēju uz norādīto e-pastu vai ar citu Pircēja norādīto saziņas līdzekļa (telefoniski vai SMS) palīdzību un atceļ pasūtījumu. Pircējam, ja tas vēlas iegādāties to pašu Preci par jauno pareizi norādīto cenu, tā ir jāpasūta no jauna. Ja šādā gadījumā Pircējs nepiekrīt iegādāties Preces par jauno Preces cenu, tad Pircējs var atteikties no pasūtījuma informējot Pārdevēju 2 (divu) darba dienu laikā pēc pasūtījuma atcelšanas saskaņā ar iepriekš minēto procedūru, Pārdevējs atgriež Pircējam atpakaļ visu samaksāto summu saprātīgā termiņā, bet ne vēlāk, kā 14 (četrupardsmit) dienu laikā.
7.8.  Par reversā PVN piemērošanu: Precēm, uz kurām attiecas Latvijas Republikas likumdošana, tiek piemērota reversā PVN maksāšanas kārtība. Reversais PVN netiek piemērots, ja PVN maksātājs, kurš ir veicis pasūtījumu, nemaksā no sava bankas konta. Piemērojot reverso PVN, atlaides netiek piešķirtas.
 
8. Preču piegāde
8.1.   Pircējam izvēloties, Preces piegādā transporta uzņēmums uz Pircēja rēķina. Atsevišķos Pārdevēja norādītajos gadījumos Preces tiek piegādātas uz Pārdevēja rēķina. Pircējs preci var saņemt preču izniegšanas vietā bez maksas, ja pirkuma veikšanas brīdī ir pieejams šāds pirkuma saņemšanas veids.
8.2.   Pircējs, pasūtījuma brīdī izvēloties  piedāvāto preču piegādes pakalpojumu, apņemas norādīt precīzu Preču piegādes vietu. Precīza piegādes cena ir atkarīga no pasūtamo Preču svara un cenas. Preču izkraušanas un uznešanas pakalpojumi jāpasūta atsevišķi pirms apmaksas par Precēm. Preces izkraušanas un uznešanas pakalpojumu apmaksā Pircējs. Aktuālie piegādes izcenojumi ir sniegti sadaļā “Piegādes informācija“.
8.3.   Pircēja pasūtījums tiek izpildīts pirms plānotās piegādes dienas, kas norādīta Noteikumu 5.8. punktā norādītajā paziņojumā par izsūtīšanu, izņemot gadījumus, ja iestājas notikumi, ko Pārdevējs nekontrolē (kā definēts šo Noteikumu 16. punktā).
8.4.   Pasūtijums tiek piegādāts uz Pircēja izvēlēto preču saņemšanas vietu pirkuma veikšanas brīdi, tas ir uz tuvāko Latvijas pasta nodaļu vai Omniva pakomātu, norādītajos termiņos. Pircējs tiek informēts par paredzēto preces piegādes termiņu uz e-pastu. Lielgabarīta, nestandarta izmēra prece, kā piemēram krēsli, makšķerēšanas kāti, gultas, teltis u.c šāda veida vai līdzīgas preces un prece ko nevar ielikt pakomātā izmēra dēļ tiek piegādāta tikai uz Latvijas pasta nodaļu. 
*uz Omniva pakomātiem tiek piegādāta prece, kas nepārsniedz piegādātāja, pakalpojuma sniedzēja noteiktos pakomāta izmērus kopā ar iepakojumu. Izmēri līdz 64 x 38 x 39 cm.
*bezmaksas piegāde pirkumiem virs 65.00 eur t.sk PVN uz tuvāko Latvijas pasta nodaļu pēc norādītās adrese.
*visi pirkumi, kas pārsniedz svaru 15kg tiek nosūtīti tikai uz Latvijas pasta nodaļām
*pirkumiem svarā no 30kg un lielgabarīta pirkumiem izmēros kas pārsniedz 30x30x150cm var tikt piemērota papildus piegādes maksa
8.5.   Pasūtot vairāk nekā vienu Preci, preces var tikt piegādātas dažādos laika posmos, jo tiek piegādātas no dažādām noliktavām. Par to papildu transporta maksa netiek iekasēta. Ja tiek pasūtītas vairākas Preces ar dažādiem piegādes termiņiem, kopējais Preču piegādes termiņš tiek noteikts pēc garākā piegādes termiņa.
8.6.   Pircējs apņemas pats pieņemt Preces. Gadījumā, ja Pircējs nevar pieņemt Preces, un Preces ir piegādātas uz norādīto Pircēja piegādes adresi, Pircējam nav tiesības celt prasības par Preču piegādi (tai skaitā garantijas prasības) pret Pārdevēju par preču piegādi nepiemērotam/nepareizam klientam vai fiziskai, vai juridiskai personai kā arī prasības par kādām citām Preces neatbilstībām vai piegādes neērtībām.
8.7.   Īpašumtiesības uz Preci pāriet Pircējam ar to brīdi, kad kurjers nodod Preces Pircējam. Preču nejaušas bojāejas vai sabojāšanās risks pāriet Pircējam, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs (kurjers) un kuru norādījis Pircējs, ir saņēmis Preces. Ja Preces pārvadātāju izvēlas pats Pircējs, un Pārdevējs nepiedāvāja šādu piegādes iespēju, šajā daļā norādītais risks pāriet Pircējam ar brīdi, kad Prece tiek nodota pārvadātājam.
8.8.   Pārdevējs piegādā Preces Pircējam saskaņā ar “Preču piegāde” norādītajiem noteikumiem. Šie noteikumi ir provizoriski un arī neattiecas uz gadījumiem, kad Pārdevēja noliktavā nav vajadzīgās Preces, un Pircējs ir informēts par pasūtīto preču trūkumu. Turklāt Pircējs tiek informēts un piekrīt, ka izņēmuma gadījumos preču piegāde var aizkavēties iepriekš neparedzētu apstākļu dēļ, kas nav Pārdevēja kontrolē. Šādā gadījumā Pārdevējs apņemas nekavējoties sazināties ar Pircēju un vienoties par preču piegādes un pieejamības nosacījumiem.
8.9.   Pircējam pasūtītās Preces piegādā Kurjera pakalpojumu sniedzējs kurš pirms piegādes laika, piegādes laikā sazinās ar Pircēju uz Pircēja norādīto tālruņa numuru un/vai Pircēja norādīto e-pasta adresi, kas norādīta veicot preču pasūtījumu.
8.10.  Pārdevējs ir atbrīvots no visām atbildībām, kas minētas par Preču Pirkšanas un pārdošanas Noteikumu pārkāpšanu, ja Preces netiek nodotas un/vai piegādātas Pircējam noteiktajā laikā Pircēja vainas dēļ vai ārkārtas apstākļu dēļ, kuri ir ārpus Pārdevēja kontroles.
8.11.  Preces piegādes brīdī Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis Pircējs, ir pienākums kopā ar transporta uzņēmuma pārstāvi pārbaudīt sūtījuma iepakojuma stāvokli. Ja Pircējs konstatē, ka sūtījums ir bojāts, Pircējam ir pienākums:
8.11.1. norādīt to kurjeram, kurš piegādājis Preci;
8.11.2. sūtījuma piegādes dokumentā atzīmēt, ka iepakojumam ir bojājumi un kopā ar kurjeru aizpildīt Iepakojuma bojājumu (pārbaudes) akts;
8.11.3. pārbaudīt iepakojumu iekšpusē esošās Preces un, ja tās ir bojātas, bojājumus fiksēt ar fotogrāfijām. Fotogrāfijas būs nepieciešamas Preču atgriešanas procedūrai par neatbilstošas Preces piegādi;
8.11.4. ja Preces iepakojums nav bojāts, kurjera klātbūtnē Preci pārbaudīt nav nepieciešams.
8.11.5. konstatējot sūtījuma iepakojuma bojājumu, Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis Pircējs, ir tiesības sūtījumu nepieņemt. Šādā gadījumā kurjeru pakalpojumus sniedzošās organizācijas pārstāvis kopā ar Pircēju vai trešo personu, kuru norādījis Pircējs, aizpilda speciālu sūtījuma pārbaudes aktu, ko iesniedz kurjeru pakalpojumus sniedzošās organizācijas pārstāvis, kurā norāda konstatētos bojājumus.
8.11.6. Pircējam ir pienākums 14 (četrpadsmit) dienu laikā no Preču piegādes brīža pārbaudīt Preču iepakojumus, daudzumu, kvalitāti, sortimentu, piederumus un komplektāciju. Ja Pircējs norādītajā termiņā neizpilda šo pienākumu un neiesniedz Pārdevējam pretenziju, tiek pieņemts, ka Preču iepakojums ir pienācīgā stāvoklī, bet daudzums, kvalitāte, sortiments, piederumi un komplektācija atbilst Līguma nosacījumiem.
8.12. Pircējam vai trešajai personai, kuru norādījis Pircējs, pieņemot sūtījumu un parakstoties kurjeru pakalpojumus sniedzošās organizācijas pārstāvja iesniegtajā datu uzkrāšanas ierīcē vai uz papīra piegādes apliecinājuma bez piezīmēm, tiek pieņemts, ka Preces ir piegādātas nebojātā sūtījuma iepakojumā, papildu pakalpojumi, kas norādīti datu uzkrāšanas ierīcē vai papīra piegādes apliecinājumā, ir pienācīgi sniegti, ja nav norādīts pretējais.
8.13. Piegādājot un nododot Preces Pircēja norādītajā adresē, tiek pieņemts, ka Preces Pircējam ir nodotas, neņemot vērā to, vai Preces faktiski pieņem Pircējs, vai jebkura trešā persona, kas pieņēma Preces norādītajā adresē. Ja plānotajā Preču piegādes dienā Preces netiek piegādātas, Pircējs nekavējoties, bet ne vēlāk kā nākamajā dienā pēc plānotās Preču piegādes dienas, par to informē Pārdevēju.
8.14.  Ja Preces pieņems ne Pircējs, Pircējam ir pienākums norādīt Preces pieņemošās personas datus, aizpildot pasūtījuma piegādes informāciju.
8.15.  Pieņemot Preces, jāuzrāda derīgs personu apliecinošs dokuments, lai pienācīgi tiktu identificēts Pircējs. Ja Pircējs pats nevar pieņemt Preces, bet Preces piegādātas uz Pircēja norādīto adresi, Pircējam nav tiesību izteikt Pārdevējam pretenzijas par Preču piegādi neatbilstošai personai.
 
9. Pircēja tiesības atcelt Līgumu un vienpusēja atkāpšanās no Līguma, patērētājam izmantojot atteikuma tiesības
9.1.  Pircēja tiesības veikt pirkumus interneta veikalā ir saskaņā ar Latvijas Republikas Patērētāju tiesību aizsardzības likumu (PTAL) un Latvijas Republikas (turpmāk – LR) Ministru Kabineta Noteikumiem Nr.255 “Noteikumi par distances līgumu” (turpmāk – MK) un šo MK 19.punkta kārtībā ir tiesības vienpusēji atkāpties no Līguma 14 (četrpadsmit) dienu laikā, paziņojot par to Pārdevējam, izņemot MK 22.punkta minētājos gadījumos.
9.2.  Atteikuma tiesības neattiecas uz Pircējiem, kas ir juridiskās personas, tostarp persona, kas iegādājusies Preces, ne patēriņa vajadzībām saskaņā PTAL 12.punktu. Šis punkts neattiecas uz Preces garantijas iestāšanās gadījumiem.
9.3.  Pircējs nevar izmantot atteikuma tiesības un nevar atgriezt Preces Ministru kabineta 20.05.2014. noteikumu Nr. 255 “Noteikumi par distances līgumu” 22.punktā noteiktajos gadījumos, ja:
9.3.1.  pilnībā ir pabeigta pakalpojuma sniegšana, kura tika uzsākta pirms atteikuma tiesību termiņa beigām, ja Pircējs ir skaidri piekritis un apliecinājis, ka viņš zaudēs atteikuma tiesības no dienas, kad līgums par pakalpojuma sniegšanu būs pilnībā izpildīts. Šis noteikums neattiecas uz līgumiem, ja līguma priekšmets ietver gan Preci, gan pakalpojumu;
9.3.2.  Prece tiek izgatavota pēc patērētāja norādījumiem vai Prece ir nepārprotami personalizēta;
9.3.3.  Prece ātri bojājas vai tai drīz beidzas derīguma termiņš;
9.3.4.  Pircējs ir atvēris iepakojumu Precei, kuru veselības un higiēnas apsvērumu dēļ nevar atdot atpakaļ;
9.3.5.  Prece tās īpašību dēļ pēc piegādes ir neatgriezeniski sajaukusies ar citām lietām;
9.3.6.  Patērētājs ir atvēris audioierakstu vai videoierakstu, vai datorprogrammu iepakojumu.
9.4.     Pircējs informē Pārdevēju par Līguma anulēšanu, izmantojot vienu no sekojošajiem veidiem:
9.4.1.  aizpildot  atteikuma formu, kas atrodas internet veikala sadaļā “Preces atgriezšana”.
9.4.2.  sniedzot skaidru paziņojumu (iesniegumu), kurā izklāstīts viņa lēmums atkāpties no Līguma un kas atbilst PTAL un MK noteikumiem.
9.5.     Paziņojuma veidi kas minēti 5.4. punktā par atteikšanos tiek nosūtīts uz e-pastu: info@baro.lv  . Saņemot Pircēja paziņojumu, Pārdevējs nosūta apstiprinājumu par paziņojuma saņemšanu. Parakstītu 5.4.punkta minēto formu vai iesniegumu Pircējs atgriež kopā ar Precēm Pārdevējam.
9.6.     Atteikuma tiesības no Līguma 14 (četrpadsmit) dienu laikā skaita, ja Pircējs (lietotājs), vai trešā persona, neskaitot Kurjeru, saņem Preces vai:
9.6.1   ja tiek iegādāta Prece, noslēdzot Līgumu – no dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs (kurjers) un kuru norādījis Pircējs, ir saņēmis Preci; 
9.6.2.  ja Pircējs vienā pasūtījumā ir pasūtījis vairākas Preces, kuras piegādā atsevišķi, – no dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis Pircējs, ir saņēmusi pēdējo Preci;
9.6.3.  ja tiek piegādāta Prece, kas sastāv no vairākām partijām vai daļām, – no dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis Pircējs, ir saņēmusi Preces pēdējo partiju vai daļu; 
9.6.4.  līgumiem par regulāru Preču piegādi – no dienas, kad Pircējs vai trešā persona, kas nav pārvadātājs un kuru norādījis Pircējs, ir saņēmusi pirmo preci.    
9.7.    Ja Pircējs ir atteicies no Līguma, kamēr Prece vēl nav tam piegādāta, Pārdevējs pieņem Pircēja atteikumu kā Pircēja pasūtījuma atcelšanu un par to informē Pircēju uz e-pasta adresi.
9.8.  Ja Pircējs izmanto atteikuma tiesības pēc tam, kad ir iesniedzis pakalpojuma sniedzējam pieprasījumu saskaņā ar MK noteikumu nr. 255., 18. punktu, Pircējs maksā Pārdevējam summu, kas attiecībā pret pilnu līguma izpildi ir proporcionāla izpildītajai Līguma daļai brīdī, kad Pircējs informē pakalpojuma sniedzēju par atteikuma tiesību izmantošanu. Minēto summu aprēķina, pamatojoties uz Līgumā noteikto galīgo cenu. Ja galīgā cena ir pārmērīga, summu, kas jāmaksā Pircējam, aprēķina, pamatojoties uz izpildītās līguma daļas tirgus vērtību.
9.9.   Pārdevējam nav pienākuma segt jebkādas papildus izmaksas Pircējam, ņemot vēra to, ka Pircējs skaidri izvēlējies, jau sev ērtāko un/vai lētāko piegādes metodi, ko piedāvā Pārdevējs.
9.10.  Pārdevējs neatmaksā summas, ko Pircējs samaksājis par Precēm, līdz Pircējs nav atgādājis Preces atpakaļ Pārdevējam un/vai Pircējs iesniedz pierādījumus par to, ka Preces ir nosūtīta Pārdevējam, atkarībā no tā, kurš no gadījumiem notiek vispirms.
9.11.  Pircējs nekavējoties, un ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā no paziņojuma par atteikumu no Līguma saņemšanas datuma, nosūta vai piegādā Preces Pārdevējam vai citai personai ar Pārdevēja piekrišanu. Procedūra un prasības šādu Preču atpakaļatdošanai ir atrunāti Noteikumu 7. punktā.
9.12.  Pircējs uzņemas tiešās izmaksas par preču atdošanu, atgriešanu atpakaļ, izņemot gadījumus, kad šīs izmaksas uzņemas Pārdevējs.
9.13.  Pircējs ir atbildīgs par preču vērtības samazināšanos, ja prece izmantota citā nolūkā, nevis preces rakstura, īpašību un darbības noskaidrošanai.
9.14. Atgriežamo Preci nedrīkst bojāt un lietot tā, ka tiek pārsniegta Preces lietošana tās rakstura, īpašību un darbību noskaidrošanai un pārbaudei. Pircējs cenšas saglabāt atgriežamajai Precei oriģinālo iepakojumu, autentiskās etiķetes un aizsargmaisiņus. Preces jāatgriež pilnā komplektācijā ar tādiem pašiem piederumiem, ar kādiem tika pārdotas, pievienojot Precei instrukciju un garantijas talonu, ja tie tika piegādāti ar Preci. 
 
10. Preču kvalitāte un ražotāja garantijas
10.1.   Pārdevējs garantē preču kvalitāti (kvalitātes garantija atbilstoši LR likumdošanai).
10.2    Informācija par garantiju un piemērojamiem nosacījumiem ir norādīti ražotāja garantijā, kas iesniegta ar Precēm.
10.3.   Ražotāja garantija papildina Pircēja tiesības, kas ir saistītas ar nekvalitatīvām Precēm.
10.4.   Katra interneta veikalā pārdoto preču īpašības ir aprakstītas to produkta aprakstā “Preces apraksts”. Garantijas noteikumus varat atrast sadaļā "Garantija”. Pircējs var arī sazināties ar Pārdevēju par konkrētas Preces garantijas periodu un noteikumiem, rakstot uz e-pastu: info@baro.lv  
10.5.   Pārdevējs nav atbildīgs par Precēm, kas interneta veikalā neatbilst tās patiesajai krāsai, formai vai citiem parametriem Pircēja monitora/displeja īpašību dēļ vai citu tehnisku iemeslu dēļ, kas ir ārpus Pārdevēja kontroles. Pircējiem ieteicams izlasīt produkta aprakstu. Ievietotās preces fotogrāfijas nevar tikt izmantotas kā pretenziju pamats. Prece uzskatāma par atbilstošu, ja tā atbilst interneta veikalā sniegtajam paraugam, modelim vai aprakstam.
10.6.   Pārdevēja nodrošinātā garantija, neatbrīvo Pircēju un/vai neierobežo Pircēja tiesības, par iegādātu sliktas kvalitātes Preci saskaņā ar LR Patērētāju tiesības likumu.
10.7.  Pārdevējs apņemas Pircējam atgriezt Preces pirkuma cenu, salabot produktu vai kā citādi likvidēt Preces trūkumus, ja Prece neatbilst tās garantijas nosacījumiem vai prasībām.
   
11. Garantija, preču atgriešana neatbilstošas preces gadījumā un Pircēja tiesības
11.1.  Pārdoto preču trūkumi tiek novērsti, kā arī neatbilstošas Preces tiek aizstātas vai atgrieztas, pamatojoties uz šajos Noteikumos nostiprināto kārtību un ņemot vērā piemērojamo Latvijas Republikas tiesību aktu prasības.
11.2.   Pircējs, kurš vēlas iesniegt sūdzību par nekvalitatīvu vai nepilnīgas komplektācijas Preci, to var izdarīt pa e-pastu: BARO.LV.  Atgriežot iespējami neatbilstošo Preci, ievērojot to, ka nopirktās preces var atgriezt  klienta  norādītājā adresē: Skaistkalnes ielā 1a, Rīga, LV-1004  (garantijas pieteikuma un apkalpošanas pieteikuma veidlapa pieejamas sadaļā "Veidlapas".
11.3.    Iesniedzot sūdzību, Pircējam ir jānorāda šāda precīza informācija:
11.3.1. Preces pasūtījuma un rēķina numurs. Ja ir iespējams, Pircējs pievieno rēķinu, lai Pārdevējs varētu pēc iespējas ātrāk izskatīt Pircēja sūdzību;
11.3.2. jānorāda Preces defekts, bojājuma pazīmes vai trūkstošā daļa;
11.3.3. jāiesniedz citi pierādījumi, piemēram, Preces fotogrāfija, nekvalitatīvās vietas fotogrāfija (ja tas ir mehānisks bojājums un to ir iespējams nofotografēt), Preces iepakojuma fotogrāfija u. c.
11.4.  Iesniedzot sūdzību, Pircējs var izvēlēties tikai vienu no tiesiskās aizsardzības līdzekļiem, kādā Pircējs vēlas, lai pretenzija tiktu atrisināta:
11.4.1  Pārdevējam bez atlīdzības saprātīgā termiņā novēršot Preces neatbilstību - trūkumus, ja trūkumus iespējams novērst atbilstoši garantijas noteikumiem;
11.4.2  attiecīgi samazināt pirkuma cenu, ņemot vērā Preces nolietojumu vai labumu, ko Pircējs guvis, lietojot Preci, un par ko Pārdevējs un Pircējs ir vienojušies;
11.4.3  bez atlīdzības saprātīgā termiņā aizstāt Preci ar analoģisku atbilstošas kvalitātes Preci, izņemot gadījumus, ja trūkumi ir nelieli/maznozīmīgi vai tie radās Pircēja vainas dēļ;
11.4.4  atcelt Līgumu un atmaksāt Pircējam par Preci samaksāto naudas summu, izņemot gadījumu, ja Preces neatbilstība ir maznozīmīga un nevar būtiski ietekmēt Pircēja iespējas preci izmantot. Preces neatbilstība uzskatāma par maznozīmīgu, ja tā būtiski nepazemina Preces pamatfunkciju izpildes kvalitāti vai lietošanas īpašības un to var novērst, neradot vizuāli konstatējamas izmaiņas Preces ārējā izskatā. Pircējam, kas atgriež Preces kvalitatīvā un pieņemamā kondīcijā, Pārdevējs atgriež tikai naudu, kas samaksāta par Preci, neskaitot Preces piegādes izmaksas (nav piemērojams, ja Pircējs Preces atdod sakarā ar Līguma pārtraukšanu). Pēc preču saņemšanas un to kvalitātes/kondīcijas novērtēšanas Pārdevējs atgriež naudu par Precēm ne vēlāk kā 14 (četrpadsmit) dienu laikā pēc tam, kad Preces tiek nodotas Pārdevējam.
11.5. Pircējs var samainīt Preces tikai tad, ja Prece nav tikusi izmantota, tā nav sabojāta, ir saglabātas Preces patēriņa īpašības, tai skaita arī saglabāts Preces komerciālais izskats (nesabojātas etiķetes, aizsargplēves, utt.,), un Pircējam ir Preces pirkumu apliecinošs dokuments.
11.6. Visas atgrieztās Preces, papildus noteikumiem, kas minēti 11.5. punktā, jāatgriež tā, lai būtu saglabājušās autentiskās etiķetes, aizsardzības iepakojums kā arī saglabājot un saturot tos pašus aksesuārus brīdī, kad Prece tika pārdota. Atpakaļ nosūtītajām/nodotajām Precēm jābūt atbilstošajā un oriģinālajā iepakojumā, kas ir labā pārdošanas stāvoklī (ar instrukcijā un garantijām, ja piegādātas ar Preci), ar tādu pašu sastāvu un svaru, kādā šo Preci ieguvis Pircējs
11.7. Atgriežamās Preces Pircējs nodod Pārdevējam, Pārdevēja norādītajā vietā, nosūtot atpakaļ tās izmantojot Kurjera pakalpojumus, pa pastu vai klātienē. Preces ir jāatgriež Pārdevēja norādītajā adresē, kuru var noskaidrot šā Līguma 11.2. punkta kārtībā - rakstiskā veidā e-pasta priekšmetā norādot: preču apmaiņa/atgriešana uz e-pastu: info@baro.lv .  Pircējam piegādājot smagās Preces (lai novērtētu, modificētu, mainītu, labotu vai atgrieztu preču kvalitātes dēļ) un ne tikai tās, Pārdevējs patur tiesības sazināties ar Pircēju telefoniski, lai informētu par Preču piegādes adresi.
11.8. Atgriežot Preces pa pastu vai ar kurjeru, Pircējam ir jānorāda sūtītāja adrese un Preces jāiesaiņo pareizi, lai sūtījuma laikā Prece netiktu bojāta. Pārdevējs neatmaksā naudu par Precēm, kas tika sabojātas nosūtīšanas brīdī. Pārdevējs nav atbildīgs par sūtījumiem, kas tika piegādāti nepareizi, uz nepareizi norādītu adresi, vai, ja Preces sūtījums tiek nozaudēts vai sabojāts pārvadāšanas laikā;
11.9. Izskatot sūdzību, atbilde tiek sniegta 14 (četrpadsmit) dienu laikā no sūdzības saņemšanas dienas. Ja objektīvu iemeslu dēļ minētajā termiņā nav iespējams sniegt atbildi uz Pircēja sūdzību, Pārdevējs nekavējoties rakstveidā informē par to Pircēju, norādot saprātīgu termiņu, kurā atbilde tiks sniegta, kā arī pamato šāda pagarinājuma nepieciešamību.
11.10. Par garantijas apkopes jautājumiem Pircējs var interesēties uzdodot jautājumus, rakstot uz e-pastu: info@baro.lv . 
11.12. Iespējami neatbilstošas kvalitātes Preces vispirms tiek nogādātas Preču piegādātājam, piegādātāja garantijas apkalpošanas vietā. Tikai konstatējot, ka Prece ir neatbilstošas kvalitātes Prece, Pircēja lūgums par neatbilstošas kvalitātes Precēm var tikt izpildīts.
11.13. Garantijas apkalpošanas ilgums ir no 15 līdz 30 (piecpadsmit līdz trīsdesmit) kalendārajām dienām. Izņēmuma gadījumos, ja Preces tiek sūtītas uz garantijas apkalpošanas centriem citā ES valstī, preces garantijas apkalpošanas process var ilgt no 15 līdz 90 (piecpadsmit līdz deviņdesmit) kalendārajām dienām, atkarībā no preces rakstura. Uzsveram, ka visos gadījumos garantijas apkalpošanas procesu cenšamies īstenot pēc iespējas īsākā laika periodā.
11.14. Iekārtās, kas tiek nogādātas garantijas apkalpošanai, nedrīkst atrasties Pircēja personas dati un SIM kartes. Pārdevējs neatbild un nesedz izdevumus par informāciju, kas atrodas garantijas apkalpošanai iesniegtajās iekārtās, šādas informācijas atgūšanu un atjaunošanu.
11.15. Nepaņemtās, garantijas apkalpošanai nodotās Preces tiek uzglabātas 3 (trīs) mēnešus. Šo termiņu sāk skaitīt no pirmā paziņojuma Pircējam, izmantojot tā norādīto kontaktinformāciju (tālruni, e-pasta adresi u. tml.), par to, ka Pircējs var saņemt Preci, kas atgriezās no garantijas apkalpošanas centra. Ja Pircējs nesaņem Preces norādītajā termiņā, Pārdevējam ir tiesības Preces vairs neuzglabāt, Prece var tikt utilizēta. Šādā gadījumā Pārdevējs nav atbildīgs par nesaņemtajā Precē palikušo Pircēja informāciju un citiem Pircēja zaudējumiem, kas radās saistībā ar šādu Preces iznīcināšanu.
11.16. Ja Pircējs (patērētājs) konstatē neatbilstošas kvalitātes Preci un vēlas to atgriezt, Pārdevējs apņemas nodrošināt Pircējam Preces atgriešanu, atlīdzinot Pircējam (patērētājam) Preces atgriešanas izdevumus. Ja Pircējs izvēlas Preces atgriešanas veidu, kas atšķiras no Pārdevēja piedāvātā atgriešanas veida, kā rezultātā rodas neproporcionāli un lielāki izdevumi, Pārdevējam nav pienākums segt šādus Preču atgriešanas izdevumus.
11.17. Pārdevējs noraida Pircēja pretenzijas par nekvalitatīvo Preci gadījumā, ja šīs pretenzijas ir izteiktas produkta garantijas perioda beigās (neskaitot gadījumus, kad Pircējs var pierādīt, ka defekts radies pirms Prece nonākusi pie Pircēja, preču pārvadāšanas procesā, vai no citiem iemesliem kas izriet no Pārdevēja atbildības), un, ja Preces tīši vai nolaidības dēļ tika bojātas pēc to nodošanas Pircējam, vai arī, ja Preces tiek bojātas preču lietošanas rezultātā, nelietošanas rezultātā, vai netiek ievēroti Preces uzglabāšanas noteikumi, kā arī tad, ja Preces, izmantotas neatbilstoši citiem garantijā minētajiem noteikumiem.
11.18. Ja Pircējam nav piegādātas Preces, Pircējam nekavējoties, bet ne vēlāk kā 3 (trīs) darba dienu laikā, jāinformē Pārdevējs par šo notikumu uz e-pastu:
info@baro.lv  
11.19. Pārdevējs informē, ka konstatējot atpakaļ atdotās Preces vērtības zudumu Pārdevējs patur tiesības vērsties tiesā ar prasības pieteikumu pret Pircēju par Pārdevējam radīto zaudējumu segšanu, kas radusies Pircēja rīcības rezultātā.
 
12. Pircēja tiesības un pienākumi
12.1.  Pircējs apņemas pirkuma formā sniegt tikai pareizu un pilnīgu informāciju. Mainoties reģistrācijas formā norādītajai informācijai, Pircējam ir pienākums nekavējoties to atjauno
12.2.  Pircējs ir tiesīgs iegādāties Preces SIA ”Elat group” interneta veikalā BARO.LV saskaņā ar šiem Noteikumiem/Līgumu un Latvijas Republikas likumu.
12.3.  Pircējam ir pienākums samaksāt par pasūtītajām Precēm un pieņemt tās šo Noteikumu noteiktajā kārtībā.
12.4.  Pircējam ir tiesības atkāpties no Līguma, kā arī mainīt un/vai atdot Preces saskaņā ar šā Līguma noteikumiem.
12.5.  Pircējam ir arī citas tiesības, kas noteiktas šajos Noteikumos, Privātuma politikā un LR tiesību aktos.
12.6. Pircējs apņemas nenodot trešajām personām Pircēja pieslēgšanās datus (lietotājvārdu, paroli u.c.,) savam interneta veikala kontam. Ja Pircējs zaudē savu pieteikšanās informāciju, viņam nekavējoties jāinformē Pārdevējs izmantojot saziņas līdzekļus, kas norādīti sadaļā "Kontakti".
12.7.  Izmantojot BARO.LV interneta veikalu, Pircējs apņemas ievērot šos Noteikumus un nepārkāpt Latvijas Republikas tiesību aktus.
12.8.  Ja Pircējs bez pamatotu iemesla atsakās vai izvairās no pasūtīto preču pieņemšanas, viņš sedz Pārdevēja piegādes izmaksas un kompensē Pardevējam radītos zaudējumus.
12.9.  Visus pieprasījumus, sūdzības, pretenzijas un jebkuru citu pārdošanas jautājumu gadījumā Pircējs var sazināties ar Pārdevēju ar interneta veikala sadaļā "Sazinies ar mums" norādīto kontaktinformāciju.
 
13. Pārdevēja tiesības un pienākumi  
13.1 Pārdevējs apņemas:
13.1.1.  Veltīt pūles, nodrošinot apstākļus, lai Pircējs varētu pienācīgi izmantot interneta veikala sniegtos pakalpojumus;
13.1.2.  Cienīt Pircēja privātumu, Pircēja personas datus apstrādāt tikai Noteikumos, Privātuma politikas un Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā, nodrošināt Klienta personas datu likumīgu, pārredzamu un drošu pārvaldību, kā norādīts interneta veikala sadaļās “Datu aizsardzības politika” un “Privātuma politika”.
13.2.    Ja Pircējs mēģina sabojāt vai kā citādi kaitēt interneta veikala stabilitātei un drošībai, vai pārkāpj savas Noteikumu saistības, Pārdevējam ir tiesības nekavējoties un bez brīdinājuma apturēt vai ierobežot Pircējam iespēju izmantot interneta veikalu, vai, ja nepieciešams, tad atcelt Pircēju reģistrāciju un/vai dzēst lietotāja kontu.
13.3.    Pārdevējam ir tiesības apturēt vai uz laiku vai pilnībā izbeigt interneta veikala darbību. Pārdevējs par to paziņo interneta veikala tīmekļvietnē. Šajā gadījumā visi pieņemtie un apstiprinātie pasūtījumi tiek izpildīti un jauni pasūtījumi netiek pieņemti.
13.4.    Pārdevējam ir tiesības nenoslēgt Līgumu ar konkrētu Pircēju (nepārdot jaunas Preces), ja Pircējs ir iesniedzis rīkojumu par Preču atgriešanu, tajā skaitā, bet ne tikai uz tiem gadījumiem, kad Pircējs atteicies no iepriekšējā Līguma un atdevis Preces 2 (divas) un vairāk reizes, pēdējo 12 (divpadsmit) mēnešu laikā, ja pastāv pamatotas šaubas par Pircēja autentiskumu, identitāti, Pircēja spēju izpildīt Līgumu un citu Pircēja apzinātu Līguma neizpildes gadījumu.
13.5.    Pārdevējam ir tiesības atkāpties no noslēgtā Līguma, ja Pircēja pasūtītās Preces vairs nav pieejamas Pārdevēja noliktavā, kā arī gadījumos, kad pasūtītās Preces derīguma termiņš ir beidzies, kā arī gadījumos kad personas, kas, pamatojoties uz šiem Noteikumiem, nebija tiesības slēgt līgumu.       
13.6.    Pārdevējam ir citas tiesības un pienākumi, kas paredzēti šajos Noteikumos un piemērojamos tiesību aktos.
13.7.    Pārdevējs apņemas ievērot visas šajos Noteikumos norādītās prasības.
 
14. Atbildība
14.1.   Pircējs atbild par darbībām, kas veiktas, izmantojot interneta veikalu, tajā skaitā, bet ne tikai, par pirkuma formā sniegto datu pareizību. Pircējs uzņemas atbildību par sekām, kas radās reģistrācijas formā sniegto datu kļūdu vai neprecizitātes dēļ.
14.2.   Pircējs ir atbildīgs par darbībām, kas veiktas, izmantojot šo interneta veikalu.
14.3.   Interneta veikalā, Pircējs atbild par savu pieslēgšanās datu uzglabāšanu un (vai) nodošanu trešajām personām. Ja interneta veikalā sniedzamos pakalpojumus izmanto trešās personas, pieslēgušās interneta veikalam, izmantojot Pircēja pieslēgšanās datus, Pārdevējs šādu personu uzskata par Pircēju un Pircējs atbild par visām šādas trešās personas darbībām, kas veiktas interneta veikalā.
14.4.   Pārdevējs ir atbrīvots no jebkādas atbildības, ciktāl tas nav pretrunā ar piemērojamiem tiesību aktiem, ja kaitējums un zaudējumi radušies sakarā ar to, ka Pircējs, neņemot vērā Pārdevēja rekomendācijas un savas saistības, neiepazinās ar šiem Noteikumiem, šo Privātuma politiku un citiem Noteikumos norādītajiem dokumentiem, lai gan šāda iespēja tam tika nodrošināta.
14.5.   Pircējam ir pienākums nodrošināt savu pieslēgšanos interneta veikalam datu drošu uzglabāšanu un tos neatklāt, kā arī nodrošināt, ka dati ir zināmi tikai pašam un datus izmanto tikai pats Pircējs, kā arī nenodot un arī citos veidos neradīt iespēju citām personām ar šiem datiem iepazīties vai tos izmantot. Ja rodas aizdomas, ka pieslēgšanās datus varēja uzzināt cita persona, nekavējoties jāpaziņo par to Pārdevējam, kā arī nekavējoties jāinformē Pārdevējs par pieslēgšanās interneta veikalam datu pārkāpumu vai izpaušanu. Visas darbības, kas veiktas, izmantojot Pircēja atpazīšanas kodu, uzskatāmas par Pircēja veiktām, un Pircējs uzņemas pilnu atbildību par šādu darbību sekām.
14.6.   Par Līguma, kas noslēgts izmantojot interneta veikalu, pārkāpumu puses atbild Latvijas Republikas tiesību aktos noteiktajā kārtībā.
14.7.   Gadījumā, ja Pārdevējs pārkāpj šo Noteikumu nosacījumus, tas ir atbildīgs par Pircējam radušos kaitējumu vai zaudējumiem, kas radās, kā šo Noteikumu pārkāpuma paredzamās sekas. Kaitējums vai zaudējumi tiek uzskatīti par paredzamiem, ja tie ir acīmredzami Pārdevēja pārkāpuma sekas vai, ja šādu kaitējumu vai zaudējumus Pārdevējs un Pircējs apzinājās Līguma slēgšanas brīdī.
14.8.   Pārdevējs piegādā Preces tikai mājsaimniecības vajadzībām un personīgai lietošanai. Pircējs apņemas neizmantot pārdodamās Preces komerciālos, uzņēmējdarbības vai tālākpārdošanas nolūkos, un Pārdevējs nebūs atbildīgs par jebkādu Pircēja negūto peļņu, uzņēmējdarbības zaudējumiem, darbības traucējumiem vai zaudējumiem saistībā ar zaudētām uzņēmējdarbības iespējām.
14.9.   Pārdevējs neatbild par citu uzņēmumu vietnēs sniegto informāciju, pat ja Pircēji nokļūst šajās vietnēs, izmantojot Pārdevēja interneta veikalā esošo norādi.
 
15. Informācijas sūtīšana/apmaiņa
15.1     Pārdevējs sūta visus paziņojumus Pircējam, kas saistīti ar Preču pasūtīšanu un Līguma izpildi izmantojot kontaktinformāciju (e-pasta adresi un/vai tālruņa numuru), ko Pircējs norādījis aizpildot Pircēja reģistrācijas formu (Izveidojot savu kontu interneta veikalā www.baro.lv ).
15.2.    Pircējs iesniedz P